• gwarancje można zgłosić mailowo lub listownie na adres agrozbiory@wp.pl/ EMES-PROJECT, ul. Świdnicka 38 bud. 2A, 58-200 Dzierżoniów
  • Podstawą gwarancji jest dowód zakupu (faktura/paragon).
  • Przy zgłoszeniu reklamacji prosimy o podanie numeru zamówienia.
  • Reklamowany towar jest podejmowany kurierem na koszt Sprzedawcy lub podejmowany osobiście przez przedstawiciela firmy EMES-PROJECT.
  • Rekompensata za reklamowany towar może być dokonana za pomocą zwrotu kosztów, naprawy lub wymiany towaru na nowy, wolny od wad.

Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt oraz zostanie Ci zwrócony koszt opłaty transportowej do serwisu.

Szczegółowe informacje dotyczące trybu postępowania reklamacyjnego znajdziesz w regulaminie. Zakres gwarancji określono w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. Jeżeli do danego produktu nie załączono karty gwarancyjnej - obowiązują ogólne zasady gwarancji, czyli:

  • Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.
  • Wady lub uszkodzenia ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 30 dni od dostarczenia towaru do serwisu gwarancyjnego.
  • Okres gwarancyjny ulega przedłużeniu o czas przebywania towaru w serwisie.
  • Nabywcy przysługuje prawo wymiany towaru na nowy lub zwrot gotówki, gdy w okresie gwarancji nastąpi konieczność dokonania dwóch napraw, a towar nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem.
  • Gwarancją nie są objęte uszkodzenia towaru powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi, przechowywania, konserwacji, transportu.
  • Samodzielne próby naprawy lub przeróbki towaru będą równoznaczne z utratą gwarancji.
  • Uszkodzenia mechaniczne wynikające z winy klienta nie podlegają gwarancji.
  • Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z działania siły wyższej jak zjawiska atmosferyczne, powodzie, pożary itp.
  • Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.